Förbannelse!!!

Har ni någonsin känt som att n vet för mycket.. att ni inte har någon som ni kan berätta nånting till?
så känner jag just nu...
allt jag vet är att jag måste hålla käften! annars kommer två personer jag verkligen tycker om bli sårad...
jag är lite besviken på den ena kompisen för att hon håller på så som on gör men ändå så förstår jag henne varför hon gör så för att jag har gått igenom samma skit!
Men jag tycker ändå att hon inte ska hålla på såhär nu utan hon ska stå för det hon tycker och ska säga sanningen till honom!
jag känner mig bara i vägen hela tiden och vet aldrig vad jag ska göra... och nu... så har jag fått känslor för den killen som fortfarande är tsm. med min vän!
asså.. jag vet inte vad som händer med mig just nu men... jag har bar två veckor kvar här innan jag ska flytta  och jag vill ha kul och vill träffa kompisar men just nu så... så känns det bara åt helete! det känns inte verkligen som att någon förutom en bryr sig egentligen om mig eller hur jag känner...
men... just nu så gillar jag en speciell kille... han är 22år och ni kanske tror att han är för gammal för att jag bara är 16år men.. jag verkligen gillar honom och jag vet att han inte är redo för ett förhållande eftersom han precis har varit i ett men.... jag har så starka känslor för honom så att det inte är sant...
jag vet inte vad jag ska göra..
hoppas bara att allt löser sig..
v får se hur det är i mon då!
god att alla! glöm aldrig att alla ni är så himla underbara och betyder så himla mycket för världen! <3

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Invinsible Girl

kommer mest å handla om mitt liv och allt jag har gått igenom och vad jag kommer och gå igenom..

RSS 2.0