Life is Hard!!!!

Jag vet inte vad jag ska göra... Mitt ex har börjat skria till mig igen... och även om det var 2 år sen.. har jag fortfarande känslor för honom... Jag vill inte säga det till honom eller fråga honom om han har känslor kvar för mig eftersom... vi har haft en härlig tid med varann vi har gråtit tillsammanvi har skrattat tillsammans och han var alltid vid min sida när jag behövde honom.. men nu... nu så har allt försändrats... han tycker att jag är efterbliven och typ hatar mig och jag... jag sitter hemma och fundera hela dagen och tänker och väntar på att han skriver till mig... Livet är inte rättvist! livet är tufft, jobbigt och ibland så vill man bara dö! OM hela världen står på en sida, och du står på andra sidan... Vad skulle du göra.. vad skulle det vara för känsla om hela världen skulle står emot en... Just nu så mår jag skit dåligt på grund av mina känslor och allt som har hänt... man få ta det som det är!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Invinsible Girl

kommer mest å handla om mitt liv och allt jag har gått igenom och vad jag kommer och gå igenom..

RSS 2.0