Min Historia!

Den här bloggen kommer mest å handla om mitt liv.
Om saker jag har gått igenom och saker jag kommer å gå igenom!
Jag kan förstå dom som ibland känner att dom inte orkar med livet längre och som bara vill ge upp...
Jag har gått igenom sånt också och jag har vart nåra döden så många gånger så... jag vet vad jag pratar/skriver om.
Jag har blivit kär i en underbar kille och jag älskar honom fortfarande även om det har gått nu ett halft år sen jag gjorde slut med honom..eftersom han fortfarande hade känslor kvar för en annan tjej så kunde jag inte vara tillsammans med någon som inte älskar mig till 100%!
eftersom jag inte är den tjejen som håller ut hela tiden eller som tar det som det är!
Men jag kommer skriva om sånt lite mer sen.
så jag hoppas att ni gillar min blogg!
och jag svarar gärna på frågor ni har! om det handlar om killar eller om det är personligt! jag kommer alltid och finnas för någon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Invinsible Girl

kommer mest å handla om mitt liv och allt jag har gått igenom och vad jag kommer och gå igenom..

RSS 2.0