varför finns det könslor?

Tiden går fort...
försöker fortfarande komma över mitt ex som jag gjorde slut med för ett år sen ungefär...
men det går inte så bra...
hatar mig sjölv för det jag har gjort mot honom...
det känns som jag förstör hans liv nör jag bara ör i närheten av honom... och jag blir sårad varje sekund jag ser honom av alla dom minnen jag får nör jag ser honom...
jag är så nöra på å ta livet av mig varje dag...
jag vill inte leva så länge... jag vill att han ska vra glad med den tjejn han förtjana vara med!
Men jag kommer inte att vara den tjejen... och det är det som gör mest ont...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Invinsible Girl

kommer mest å handla om mitt liv och allt jag har gått igenom och vad jag kommer och gå igenom..

RSS 2.0