vet inte vad jag ska göra längre...

Min familj är förstörd! mitt kärleksliv är åt helvete! allt jag känner eller tänker på bara försinner! och alltid när jag försöker å hjälpa så går allt åt fel håll! jag gillar en kille som ni kanske tror är för gammal för mig.. 22 är han och jag är 16. jag tycker inte att åldern spelar någon roll. Men det verkar inte som att han gillar mig.. min familj.. ja... hela min släkt förutom min pappa och min lilla syster bor i tyskland... allt jag har kvar är två personer... som jag verkligen älskar eftersom dom är allt jag har kvar typ... kompisar.. har jag inte heller kvar så många... eftersom dom flesta har gjort så att jag blev besviken på dom, dom pratar skit om mig, mobbar mig, hatar mig! jag försöker allt för att kunna lämna det gamla bakom mig.. jag vill inte skada mig själv längre.. men ibland så...bara blir det för mycket! ja försöker verkligen alt... men jag får ingen hjälp!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Invinsible Girl

kommer mest å handla om mitt liv och allt jag har gått igenom och vad jag kommer och gå igenom..

RSS 2.0