att flytta e skit!

det har gått nästan ett år nu...
och jag har fortfarande inte hittat en kille..
eller har han inte hittat mig?
..... jag vet inte...
men..... det känns bara konstigt... att bo här...
jag menar... för en vecka sen.. så åkte jag runt med kompisarna och hade kul med dom som stå mig nära..
och det värsta är.. att jag lämnad min bästa vän...
hon är verkligen den ända som verkligen förstå mig...
som vet precis hur jag känner.
och nu... nu har jag ingen ag kan prata ed längre... ingen som har samma musikstil och ingen som jag kan färga mitt hår med i alla möjliga färger...
hoppas bara att hon har det så bra och att jag kan få se henne snart igen... saknar alla gamla tiderna...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Invinsible Girl

kommer mest å handla om mitt liv och allt jag har gått igenom och vad jag kommer och gå igenom..

RSS 2.0