kärlek

att förlora någon man älskar är det värsta so finns....säger alla...
och ibland så tänker jag också så men...egentligen e det värsta att man förlora sig själv,
att an förlora kontrollen över sin egen kropp!
snart kommer det vara en speciell dag.. mitt ex som jag fortfarande älskar fyller år och... jag kan inte skriv till honom eller göra nånting.. ja kan bara hoppas på att han vet att jag alltid kommer å finnas vid hans sida oavsett vad som händer så kommer jag alltid ihåg honom.. han är så underbar och man blir så glad å vill bara le och skratta med honom. han förtjäna verkligen det bästa som finns.. han har gått igenom mycket skit det vet jag
jag är glad när han är det..
men nu tillbaks till kärleken!
det är svårt å hitta en person som är precis hur man önskar sej att den ska vara,
man få helt enkelt dra sig ur skiten å börja leva livet!
tiden kommer inte att ändra sig om inte vi gör något!
det är vi som bestämmer hur våra liv ska vara!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Invinsible Girl

kommer mest å handla om mitt liv och allt jag har gått igenom och vad jag kommer och gå igenom..

RSS 2.0